((سعا))

مشاوره سنگ صبور سعا

((سعا))

مشاوره سنگ صبور سعا

فعال فرهنگی
مشاوره سنگ صبور سعا




 


به نام خدا
نائب امام زمان(عج)، مولا و مقتدای ما، رهبر حکیم و امام عزیزمان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی)
سلام و درود خدا و شهیدان بر شما؛
یک‌بار دیگر بیان دردآلود، دلواپسی دیرینه و بسیار مهم و دغدغه مؤکد شما را در مسئله مهم فرهنگ(فرهنگ اسلام ناب و انقلاب) به گوش جان شنیدیم و از این اظهار نگرانی صریح دوباره به خود لرزیدیم.
تنها برای دل‌های دردمند و چشمان در انتظار و البته بصیرت‌مند افسران جوان شما، یک‌بار دیگر برگ‌هایی از صحیفه مطالبات نگران‌کننده فرهنگی شما را به گوش آنانی‌که هنوز به خواب نرفته یا امکان بیدار شدنشان هست، دوباره می‌رسانیم.
http://www.farhangnews.ir/sites/all/themes/farhangnews4/images/li-arow.png امام و مقتدای ما، 24 سال قبل فرمودید: حقیقتاً کار فرهنگى در کشور، متناسب با پیشرفت و ریشه دواندن انقلاب در جامعه نیست.(12/10/1368) ما امروز خیلى کارهاى فرهنگى باید مى‌کردیم که نکردیم. خیلى برنامه‌ها باید مى‌ریختیم که نریختیم و حقیقتاً دستمان از خیلى کارها -چه در داخل و چه در خارج کشور- خالى است.

http://www.farhangnews.ir/sites/all/themes/farhangnews4/images/li-arow.png آقاجان 23 سال قبل سؤال کردید: آیا فرهنگ‌ جامعه‌، بر مبنای‌ تفکر و روحیه‌ی‌ انقلاب‌، آن‌ تحول‌ لازم‌ را پیدا کرده‌ است‌؟(19/9/69) اگر بگوییم‌ بله‌، چنانچه‌ کسی‌ با ژرف‌نگری‌ به‌ مسئله‌ نگاه‌ کند، بعید است‌ که‌ این‌ را از ما قبول‌ نماید.

مولای ما، 19 سال قبل خطاب به مسئولان و فعالان فرهنگی وقت فرمودید: بنده به عنوان گران‌بارترین مسئول در نظام جمهوری اسلامی که سنگینی این بار را هم خیلی خوب و با همه وجود حس می‌کنم، در عالم سیاست هیچ دغدغه‌ای ندارم. چون امروز در میدان سیاست در دنیا وضع ما بسیار خوب است و دشمن را دنبال خودمان می‌کشیم...

و اما در عرصه‌ی فرهنگ بنده به معنای واقعی کلمه احساس نگرانی می‌کنم. این دغدغه از آن دغدغه هایی است که آدمی به خاطر آن گاهی ممکن است نصف شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پروردگار تضرع کند، من چنین دغدغه‌ای دارم.
دغدغه فرهنگی شبیه دغدغه در میدان جنگ است و به معنای رها کردن سنگر، عقب‌نشینی و ناامیدشدن نیست.(22/4/73)
http://www.farhangnews.ir/sites/all/themes/farhangnews4/images/li-arow.png مولای ما 14 سال پیش تأکید کردید: ما باید مقوله فرهنگ را از نو ارزیابی کنیم. من به ذهنم این طور می‌رسد که در نظام جمهوری اسلامی، مقوله فرهنگ را قدری دست‌کم گرفته‌ایم. به نظر من تاثیر فرهنگ، هم به عنوان یک عامل اصلی و تعیین‌کننده در رفتارهای فردی و اجتماعی کشور و امت‌مان؛ و هم به عنوان یک حامل برای تاثیرات و اثرگذاری‌های سیاسی مغفول همه قرار گرفته و آنچه که باید و شاید نیست.(23/9/78)
http://www.farhangnews.ir/sites/all/themes/farhangnews4/images/li-arow.png سال بعدش در دیدار مسئولان فرهنگی فرمودید: چنانچه به مسئله فرهنگ اهتمام نورزیم در واقع یک بخش عظیم از مسئولیت و اهداف انقلاب را نادیده گرفته‌ایم. رقبای ما به تعبیری دشمن، جبهه عظیم فرهنگی در برابر جمهوری اسلامی به وجود آورده‌اند که دائما کار می‌کنند، شب و روز نمی‌شناسند و بی‌حساب پول خرج می‌کنند بنابراین در کار فرهنگی اهتمام و تأکید داریم؛ در غیر این صورت کارهای ما تمام نخواهد بود و انقلاب پیش نخواهد رفت.(7/11/87)
http://www.farhangnews.ir/sites/all/themes/farhangnews4/images/li-arow.png شش سال قبل نیز در دیدار اعضای دولت وقت با اشاره به اینکه فرهنگ کشور مورد ظلم واقع شده فرمودید: از بخش فرهنگ رفع مظلومیت کنید! بخش فرهنگ انصافاً بخش مظلومى است. الان در گزارش آقاى رئیس‌جمهور،  اصلاً اسمى از فرهنگ نیامد؛ یا در اولویت‌بندی‌ها این اولویت فداى اولویت‌هاى دیگر شد و آنها تقدم پیدا کرد که در کوتاهى وقت، بیان بشود! این مظلومیت است دیگر. واقعأ مسأله‌ی فرهنگ را دست‌کم نگیرید خیلی از مشکلات جامعه با فرهنگ‌سازی حل می‌شود توجه کنید که امروز عمده قوای دشمنان ما در جبهه فرهنگی کار می‌کنند.
http://www.farhangnews.ir/sites/all/themes/farhangnews4/images/li-arow.png رهبر و امام ما، در سال گذشته نیز پلکان تعالی جامعه و ساخت تمدن نوین اسلامی را فرهنگ در گستره سبک زندگی قلمداد فرمودید و شبکه‌ای از مسائل عمده و محوری عرصه فرهنگ در قالب سؤال‌های پی‌در‌پی مطرح کردید که سال‌ها این پرسش‌ها و مسائل شبیه به آن را بارها در بیانات حضرتعالی مکرر شنیده‌ایم.
از عرصه جنگ نرم و تهدید نرم فرهنگی ـ اجتماعی حوزه خانواده و جمعیت تا انضباط اجتماعی و الگوی مصرف فرهنگ کتاب‌خوانی، از پیگیری مداوم راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی تا تأکید بر عقلانیت و معنویت دینی و خصوصأ اخلاق اسلامی و تهذیب نفس و از تبیین نقش جبهه معارض جهانی در تحولات فرهنگی کشورمان تا لزوم اقدام جهادی در مقابله با دشمن نامرئی و ناتوی نرم فرهنگی ...
خلف صالح حضرت روح‌الله(ره)، ای رهبر عزیز و حکیم؛
یک‌بار دیگر پیام دردآلود و نگرانی عمیق شما در دیدار اخیر با بزرگان کشور و خبرگان ملت در خصوص مسئله فرهنگی زنگ بیدار باش برای جوانان دلداده شما و سربازان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و منتظران انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) بود. آنجایی که فرمودید: پیروزی، بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی است و تقویت جناح فرهنگی مؤمن در عرصه فرهنگ.
فرمودید: دولت محترم هم باید توجه کند، امیدوارم مسئولان فرهنگی توجه داشته باشند که چه می‌کنند، با مسائل فرهنگی شوخی نمی‌شود کرد. بی‌ملاحظگی نمی‌شود کرد، اگر چنانچه یک رخنه فرهنگی به‌وجود آمد مثل رخنه‌های اقتصادی نیست که بشود آن را جمع کرد. این به آسانی دیگر قابل ترمیم نخواهد بود.
اما ای سید و مولای ما؛
در بیانات امام‌گونه شما علاوه بر دغدغه و دلواپسی نگران‌کننده، بی‌توجهی متولیان امر به مسئله فرهنگ دینی پیامی نهفته بود که غیرت انقلابی و روح ولایت‌پذیری ما را مورد خطاب قرار داد و سربسته سخن از بدبینی به فرزندان انقلابی شما و منزوی‌نمودن جوانان مؤمن انقلابی به میان آمد. هم آنانی‌که حضرتعالی شأن ایشان را بالاتر از جوانان انقلابی اول انقلاب می‌دانید و به وجود این نهال‌های تازه روییده در خاک ولایت و دلداده به مکتب شهادت افتخار می‌کنید.
فرمودید: واقعاً همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانند زیرا همین جوانان هستند که در روز خطر، سینه سپر می‌کنند. کسانی‌که به این جوانان با بدبینی نگاه می‌کنند و تلاش دارند آنها را منزوی کنند، به انقلاب و کشور خدمت نمی‌کنند. البته این جوانان مؤمن و انقلابی هیچ‌گاه منزوی نخواهند شد.
ای امام جان‌ها و مقتدای مقتدر و مظلوم، ای وصی امام عشق، ای نائب امام زمان(عج) و ای امانت شهیدان، این کلمات همه بهانه‌ای‌ست که فریاد برآریم که ما تا آخر پای شما ایستاده‌ایم.
اینک که طراحی پیچیده و هوشمندانه‌ای از جانب جبهه معارض جهانی با تکیه بر عوامل داخلی، در حال جریان‌سازی برای منزوی‌نمودن و بدبین کردن مردم به جوان‌های انقلابی خود هستند، لازم دیدیم نه برای تجدید بیعت با اماممان که او خود  به استقامت جوانانش در معرکه صبر و بصیرت آگاه است، بلکه برای شهادت تاریخ و دل‌های به خواب نرفته و هشدار متولیان غافل که با بی‌ملاحظگی فرهنگی مسئله فرهنگ دینی و دغدغه‌های بزرگان دین را نعوذبالله به شوخی گرفته‌اند، این چند خط را به نگارش درآوریم.
آقاجان ما با دل‌هایی آگاه از تحولات منطقه و آنچه پیچ مهم تاریخی نامیدید و بصیرتی عمارگونه، پیچیدگی امتحانات سخت پیش‌رو و ریزش خواص را در غربال فتنه درک می‌کنیم و مشتاقانه منتظر تحولات و دگرگونی‌های بسیار بزرگی در مسیر تحقق اهداف اسلام و تحقق وعده‌های حتمی الهی هستیم.
سید ما، ما همگی هوشیارانه طراحی‌ها و نقشه‌های نظام سلطه و عوامل داخلی آنها و ... را رصد نموده و میزان و ملاک ولایت‌مداری را تطبیق عینی عملکردهای همه جریان ها و مسئولان با منویات و مطالبات شما می‌دانیم و اکتفا به بیانیه و نامه‌ها و سخنران‌های رسانه‌ای نکرده و در بین این ادعاها، رفتارهای آنان را رصد و ارزیابی  می‌نمائیم.
و سرانجام با استقامتی مالک‌اشتر گونه پای دفاع و حراست از آرمان‌ها و اماممان  ایستاده‌ایم و منتظر می‌مانیم.
    

امضاکنندگان(افراد-تاکنون):
-رامین قانع، دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی / حسین پیروی ،فعال حوزه فضای مجازی/سجاد رحیمی/حسین زاد /زینت شریعتی/علیرضا رضوی سطوتی/ سعید سلمانی،فعال فرهنگی در حوزه فضای مجازی و سایبر / سیدهادی خلیفه سلطانی، طلبه درس خارج فعال تربیتی /سجاد داننده/حسن دست پروری
فعال رسانه ای/صغری جعفری/ امیر گلی/الهیارابوطالبی/مصطفی علیپور مجموعه فرهنگی محبین الحسن /قاسم کافی/فهیمه رحیم زاده فعال فرهنگی مسجد ولی عصر/مجید رحیمی/سمیه فخر شاملو/امیر حسین رحیمی/میکایل باقری/ستار یوسفی /قربان ترخان /حامد یادگاری /مهدی رضای فعال فرهنگی/محمدمهدی دارا رشخواری/محمد پاینده/وحید مهرجو .فعال فرهنگی شهرستان تربت حیدریه/فرزانه غلامی/منصور سالاری برکوی/محمدبافق یزد/احمد حسینی/ابراهیم کفشدار طوسی/علیرضا میرتوکلی/ملیحه تراب پور/
سیدمحمدسیدی
/رضاصمدی/بیرجندی/مجید محمدی ثانی مسول فرهنگی هیت مذهبی پیروان ولایت/سید نوید موسوی از خبرګزاری تسنیم/مجتبی صدوق زاده/ابوالفضل پرحوصله کارشناس مسوول امور فرهنگی مرکز موزش علمی کاربردی جهادکشاورزی/محمد ابراهیم نوروزی شاهرودی/رحیم پور/اشرف غلامیان زین باد/محسن دهقان کارشناس فناوری اطلاعات/بی بی فاطمه حسینی/عباسزاده/محمد زرقانی طلبه پایه پنج حوزه علمیه امام صادق ورامین/احسان دهقانی/احسان البرز/جعفر علیزاده گلستانی فعال فرهنگی و نویسنده /احمدرفیق تولای کانون میعادمنتظران/علیرضا یاراحمدی خراسانی/احمدپیرنیا/عبدالرضااسلامی /قزلباش/چراغی/محسن علیپور طلبه مدرسه علمیه جوادالائمه/رضایی/فیضی /فائزه محسنی فعال فرهنگی/محسن شازهی مسوول هیات منتظران المهدی(عج)/ملیحه حیدری/محمدرضا الوانی/وحید ادیب زاد/محمدخلیلی/محسن محبی /محمد محمد نژاد نقندر /میثم رییسی/مرتضی باغبانی/مرتضی لشگری/سید حسین وحدتی/علی کریمی /حسن علی پور /طاهری/سید علی احمدیان/ناهیدی/محسن غلامی/مجتبی رایگان/مصطفى غفوریان/حسین محمدزاده/حمیده رفیعی/محمد مختاری/فرزانه کرمی/ایمان صادقی
/فرهادسالاری/محجوبه اخوان/محمد فىضى/حسن گیوری/علی رضا دستجردى/جوادصالحی/محمد علی سلیمانی خویگانی/محسن قاسمی/جواد ملک/سیدسجادجلینی/ایرهبرزاده/مجید عسکری/محمد حسن رضایی/علی بادی/امیر امانی پور/حمیدرضا موسوی/زینت شریعتی/وحیدی/پیروی/میرزایی/شاهرخ/سجادرحیمی/پرنیان/حسین زاده/پروازی/دارابی/فرزانه سادات/اسماعیلی/احمدزاده/خسروجردی/حوتی/ابوالقاسمی/قاسمی/احسان شریفی طلبه پایه 6 /حسین ابراهیمی فعال سایبری/توانا/سیدمجتبی حسینى/سید علی اکرمی/سیدرضا حسینی/محسن صداقت/مرضیه مهاجر/صدیقه ملک قاسمی/سیامک هنرمند/مجتبی فروغیان /حجت پولادین/مهدی خزایی/محمد یوسفی کاخکی مدیریت اجرایی کارمند در مجموعه معاونت فرهنگی شهرداری/محمد مهری/محمدحسین عزیزی/اردلان بزرگ گرایلی/مصطفی عدالتی/مهدی نیری /زینب گنجعلی /معصومه گنجعلی/نصرت کلالی /عباس گنجعلی/محمدمهدی گنجعلی/زکیه  گنجعلی/سیدجعفرذاکرموسوی/احسان حیدری شاهباز/سیده زهرا هاشمیان نهاد رهبری دانشگاه یزد/محمدبرزگر /بیت اله احمدی دبیرکانون غرب پژوهی و اندیشه اسلامی/شاه تقی/مهدی محمدی فعال فرهنگی/فاطمه روضه خوان/محمد لطقی/محمدرضالقایی/علی لایقیان جوان کارشناس اموردانشجویی وفرهنکی دانشکاه فنی وحرفه ای/

امضاکنندگان(تشکلها-تاکنون):

کانون فرهنکی وجمعی ازنمازکذاران مسجدامام خمینی ازطرف هییت امنای مسجد/پایگاه خبری پرستوها/کانون فرهنگی وهنر موعود مسجد روان. شهرستان شیرین هرمزگان/دبیرمجمع حامیان ولایت نیشابور/باشگاه منتظران جوان-رضا صمدی/مسجدومجتمع فرهنگی الغدیر کانون دارالشهدا/هیت محبین ولایت/پایگاه بسیج الغدیر/هیات محبان آل محمد (ص) جلال اخروی/هیت متوسلین به حضرت فاطمة الزهرا  سلام الله علیها- جهانگیری/کانون فرهنگی شهید کاوه مسجد سیدالشهدا قاسم اباد/مسجدامام حسین علیه السلام عبدالمطلب 15یاس15 مباشری/جلسه فرهنگی مذهبی یاران منتظر(عج)/کانون فرهنگی عصر نوین/باشگاه پرسپولیس خراسان/کانون فرهنگی راه نور/هیت فرهنگی مذهبی ثامن الحجج(ع)
/مسول کانون واعضا وفعالان کانون فرهنگی هنری راهیان نور/بسیج دانشجویی موسسه موزش عالی بینالود مشهد/پایگاه شهید چمران/کل اعضای مجموعه رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر/کانون فرهنگی و هنری شهید علیزاده روستای ژرف/پرسنل و طلاب مدرسه علمیه حجتیه اصفهانیها/کانون فرهنگی زیارت شهدای هاشمیه/هیات حیدریون استان یزد موسسه ببن المللی/کانون فرهنگی امام حسین مسجد ملاحیدر خمینی شهر/کانون فرهنگی صالحین مسجد عمار یاسر/باشگاه خادمین معنوی امام رضا/موسسه شهیدصیادشیرازی/کانون علامه جعفری (ره)/حلقه شهید بهنام محمدی/تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی/
بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی/تشکل جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی/کانون فرهنگی طریقت قجلو-میاندوب/کانون فرهنگی کمیل مشهد/کانون فرهنگی و هنری بنت الرسول/هیت باب الحواج/جامعةالنبی/مجموعه زاران بقیع زنجان/کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا/واحد سیاسی بسیج مدرسه امام باقر/هیت جان نثاران نبوی/کانون خادمین صاحب الزمان/کانون فرهنگى مسجد توفیق/عباس رازی فرمانده پایگاه سردارشهیدشوریده ومدیرهیات مذهبی مکتب الزهرا(س)/موسسه قرنی کوثرل یاسین شهرستان هویزه/کانون فرهنگی مسجدالمهدی/کانون کوثرولایت/
مشاوره سنگ صبور سعا/ کانون جوانان مسجد و مجتمع جوادالائمه علیه السلام شهید فرامرز عباسی/
هیئت جان نثاران نبوی موسسه پیام ازادگان خراسان

امضاکنندگان(افراد-تاکنون):
1 رامین قانع, دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی
2  حسین پیروی ،فعال حوزه فضای مجازی
3 سجاد رحیمی
4 حسین زاد 
5 زینت شریعتی
6 علیرضا رضوی سطوتی
7  سعید سلمانی،فعال فرهنگی در حوزه فضای مجازی و سایبر 
8  سیدهادی خلیفه سلطانی، طلبه درس خارج فعال تربیتی 
9 سجاد داننده
10 حسن دست پروری
فعال رسانه ای
11 صغری جعفری
12  امیر گلی
13 الهیارابوطالبی
14 مصطفی علیپور مجموعه فرهنگی محبین الحسن 
15 قاسم کافی
16 فهیمه رحیم زاده فعال فرهنگی مسجد ولی عصر
17 مجید رحیمی
18 سمیه فخر شاملو
19 امیر حسین رحیمی
20 میکایل باقری
21 ستار یوسفی 
22 قربان ترخان 
23 حامد یادگاری 
24 مهدی رضای فعال فرهنگی
25 محمدمهدی دارا رشخواری
26 محمد پاینده
27 وحید مهرجو .فعال فرهنگی شهرستان تربت حیدریه
28 فرزانه غلامی
29 منصور سالاری برکوی
30 محمدبافق یزد
31 احمد حسینی
32 ابراهیم کفشدار طوسی
33 علیرضا میرتوکلی
34 ملیحه تراب پور
35 
سیدمحمدسیدی

36 رضاصمدی
37 بیرجندی
38 مجید محمدی ثانی مسول فرهنگی هیت مذهبی پیروان ولایت
39 سید نوید موسوی از خبرګزاری تسنیم
40 مجتبی صدوق زاده
41 ابوالفضل پرحوصله کارشناس مسوول امور فرهنگی مرکز موزش علمی کاربردی جهادکشاورزی
42 محمد ابراهیم نوروزی شاهرودی
43 رحیم پور
44 اشرف غلامیان زین باد
45 محسن دهقان کارشناس فناوری اطلاعات
46 بی بی فاطمه حسینی
47 عباسزاده
48 محمد زرقانی طلبه پایه پنج حوزه علمیه امام صادق ورامین
49 احسان دهقانی
50 احسان البرز
51 جعفر علیزاده گلستانی فعال فرهنگی و نویسنده 
52 احمدرفیق تولای کانون میعادمنتظران
53 علیرضا یاراحمدی خراسانی
54 احمدپیرنیا
55 عبدالرضااسلامی 
56 قزلباش
57 چراغی
58 محسن علیپور طلبه مدرسه علمیه جوادالائمه
59 رضایی
60 فیضی 
61 فائزه محسنی فعال فرهنگی
62 محسن شازهی مسوول هیات منتظران المهدی(عج)
63 ملیحه حیدری
64 محمدرضا الوانی
65 وحید ادیب زاد
66 محمدخلیلی
67 محسن محبی 
68 محمد محمد نژاد نقندر 
69 میثم رییسی
70 مرتضی باغبانی
71 مرتضی لشگری
72 سید حسین وحدتی
73 علی کریمی 
74 حسن علی پور 
75 طاهری
76 سید علی احمدیان
77 ناهیدی
78 محسن غلامی
79 مجتبی رایگان
80 مصطفى غفوریان
81 حسین محمدزاده
82 حمیده رفیعی
83 محمد مختاری
84 فرزانه کرمی
85 ایمان صادقی

86 فرهادسالاری
87 محجوبه اخوان
88 محمد فىضى
89 حسن گیوری
90 علی رضا دستجردى
91 جوادصالحی
92 محمد علی سلیمانی خویگانی
93 محسن قاسمی
94 جواد ملک
95 سیدسجادجلینی
96 ایرهبرزاده
97 مجید عسکری
98 محمد حسن رضایی
99 علی بادی
100 امیر امانی پور
101 حمیدرضا موسوی
102 زینت شریعتی
103 وحیدی
104 پیروی
105 میرزایی
106 شاهرخ
107 سجادرحیمی
108 پرنیان
109 حسین زاده
110 پروازی
111 دارابی
112 فرزانه سادات
113 اسماعیلی
114 احمدزاده
115 خسروجردی
116 حوتی
117 ابوالقاسمی
118 قاسمی
119 احسان شریفی طلبه پایه 6 
120 حسین ابراهیمی فعال سایبری
121 توانا
122 سیدمجتبی حسینى
123 سید علی اکرمی
124 سیدرضا حسینی
125 محسن صداقت
126 مرضیه مهاجر
127 صدیقه ملک قاسمی
128 سیامک هنرمند
129 مجتبی فروغیان 
130 حجت پولادین
131 مهدی خزایی
132 محمد یوسفی کاخکی مدیریت اجرایی کارمند در مجموعه معاونت فرهنگی شهرداری
133 محمد مهری
134 محمدحسین عزیزی
135 اردلان بزرگ گرایلی
136 مصطفی عدالتی
137 مهدی نیری 
138 زینب گنجعلی 
139 معصومه گنجعلی
140 نصرت کلالی 
141 عباس گنجعلی
142 محمدمهدی گنجعلی
143 زکیه  گنجعلی
144 سیدجعفرذاکرموسوی
145 احسان حیدری شاهباز
146 سیده زهرا هاشمیان نهاد رهبری دانشگاه یزد
147 محمدبرزگر 
148 بیت اله احمدی دبیرکانون غرب پژوهی و اندیشه اسلامی
149 شاه تقی
150 مهدی محمدی فعال فرهنگی
151 فاطمه روضه خوان
152 محمد لطقی
153 محمدرضالقایی
154 علی لایقیان جوان کارشناس اموردانشجویی وفرهنکی دانشکاه فنی وحرفه ای


امضاکنندگان(تشکلها-تاکنون):
1 کانون فرهنکی وجمعی ازنمازکذاران مسجدامام خمینی ازطرف هییت امنای مسجد
2 پایگاه خبری پرستوها
3 کانون فرهنگی وهنر موعود مسجد روان. شهرستان شیرین هرمزگان
4 دبیرمجمع حامیان ولایت نیشابور
5 باشگاه منتظران جوان-رضا صمدی
6 مسجدومجتمع فرهنگی الغدیر کانون دارالشهدا
7 هیت محبین ولایت
8 پایگاه بسیج الغدیر
9 هیات محبان آل محمد (ص) جلال اخروی
10 هیت متوسلین به حضرت فاطمة الزهرا  سلام الله علیها- جهانگیری
11 کانون فرهنگی شهید کاوه مسجد سیدالشهدا قاسم اباد
12 مسجدامام حسین علیه السلام عبدالمطلب 15یاس15 مباشری
13 جلسه فرهنگی مذهبی یاران منتظر(عج)
14 کانون فرهنگی عصر نوین
15 باشگاه پرسپولیس خراسان
16 کانون فرهنگی راه نور
17 هیت فرهنگی مذهبی ثامن الحجج(ع)

18 مسول کانون واعضا وفعالان کانون فرهنگی هنری راهیان نور
19 بسیج دانشجویی موسسه موزش عالی بینالود مشهد
20 پایگاه شهید چمران
21 کل اعضای مجموعه رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر
22 کانون فرهنگی و هنری شهید علیزاده روستای ژرف
23 پرسنل و طلاب مدرسه علمیه حجتیه اصفهانیها
24 کانون فرهنگی زیارت شهدای هاشمیه
25 هیات حیدریون استان یزد موسسه ببن المللی
26 کانون فرهنگی امام حسین مسجد ملاحیدر خمینی شهر
27 کانون فرهنگی صالحین مسجد عمار یاسر
28 باشگاه خادمین معنوی امام رضا
29 موسسه شهیدصیادشیرازی
30 کانون علامه جعفری (ره)
31 حلقه شهید بهنام محمدی
32 تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی
33 
بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی
34 تشکل جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی
35 کانون فرهنگی طریقت قجلو-میاندوب
36 کانون فرهنگی کمیل مشهد
37 کانون فرهنگی و هنری بنت الرسول
38 هیت باب الحواج
39 جامعةالنبی
40 مجموعه زاران بقیع زنجان
41 کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا
42 واحد سیاسی بسیج مدرسه امام باقر
43 هیت جان نثاران نبوی
44 کانون خادمین صاحب الزمان
45 کانون فرهنگى مسجد توفیق
46 عباس رازی فرمانده پایگاه سردارشهیدشوریده ومدیرهیات مذهبی مکتب الزهرا(س)
47 موسسه قرنی کوثرل یاسین شهرستان هویزه
48 کانون فرهنگی مسجدالمهدی
49 کانون کوثرولایت
50 موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) نیشابور
51 مجمع الذاکرین حضرت بی بی رقیه س
52 مجمع مطالبه مردمی مشهد مقدس
53 هیات جوانان مکتب الحسن علیه السلام سبزوار
54 گروه دیدبان لرستان
55 نشریه حلقه وصل
56 هیئت پیروان مکتب امیرالمومنین
57 موسسه بچه های افلاک
58 نهضت مردمی پوستر انقلاب
59 مسجد و مرکز فرهنگی اهل البیت قم 
60 متوسلین بقیه الله الاعظم عج
61 مجموعه فرهنگی بصر
62 هیئت  فرهنگی مذهبی عشاق المهدی(عج)
63 کانون غرب پژوهی و اندیشه اسلامی دانشگاه رضوی
64 هیئت رزمندگان مهدی(عج)
65 انون جوانان مسجد و مجتمع جوادالائمه علیه السلام شهید فرامرز عباسی
66 هیئت جان نثاران نبوی موسسه پیام ازادگان خراسان
67 وبلاگ مشاوره سنگ صبور سعا
68 هیئت مذهبی فرهنگی عشاق الرضا (ع)


  • سید علی اکرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی